Veel gestelde vragen

Kan ik mijn via de website geplaatste bestelling annuleren of wijzigen?

  • Ja, laat dat dan per omgaande aan ons weten (bij voorkeur per e-mail). Wij annuleren of wijzigen dan uw bestelling.

Kan ik bestellen zonder dat ik een account heb?

  • Ja, dat kan. Tijdens het bestellen kan u een account aangemaken. Handig voor als u nog eens bij ons bestelt. Daarnaast kunt u in uw account een wensenlijstje bijhouden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • Betalen via onze website kan eenvoudig en veilig via iDEAL. U kunt bij ons ook betalen met uw Creditcard

Wat zijn de verzendkosten?

  • Verzendkosten Nederland € 4,50 (maximum formaat: tot A4 (C4 envelop: 22,9 x 32,4 cm) en maximaal gewicht: 350 gram). Andere verzendkosten op aanvraag.
     

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

  • Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 15.00 u gedaan worden dezelfde dag verzonden. Overigen bestellingen worden maandag verzonden.
    U ontvangt een verzendbevestiging als uw bestelling verzonden is.

Hoe kan ik bestellen of betalen vanuit het buitenland?

U kunt bij ons bestellen via de website of via e-mail. U ontvangt een proforma-factuur incl. verzendkosten en een link voor betaling. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden.

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Indien u een product om welke reden dan ook niet wilt houden, heeft u wettelijk het recht deze binnen veertien dagen (na plaatsing van de order) te retourneren. U kunt de bladmuziek goed verpakt retour sturen naar Sthenos Musica, tav afdeling klantenservice, Lisserdijk 535, 2165 AK, Lisserbroek, met vermelding van uw gegevens en uw opmerkingen aangaande het retour.

Hoe gaat het met de retourkosten?

De te retourneren goederen dienen degelijk verpakt (originele verpakking of gelijkwaardig) en voldoende gefrankeerd te zijn. De retourkosten komen voor uw rekening.
U dient dit Formulier voor ontbinding compleet in te vullen en toe te voegen aan uw retourzending.
Retouren die niet voldoende aan deze criteria, worden niet gecrediteerd.
Van zakelijke relaties worden alleen retouren geaccepteerd in geval van beschadigde of incomplete uitgaven.

De retourkosten komen voor onze rekening als een artikel beschadigd is of als wij een onjuist artikel verstuurd hebben.

Hoe lang duurt het voordat het geld teruggestort wordt?

Terugbetaling zal binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending plaatsvinden.